كشف زيبايي هاي اسرارآميز گرجستان: تور تفليس و باتومي كشف زيبايي هاي اسرارآميز گرجستان: تور تفليس و باتومي

آژانس مسافرتی آهوبال

كشف زيبايي هاي اسرارآميز گرجستان: تور تفليس و باتومي

 

كشف زيبايي هاي اسرارآميز گرجستان: تور تفليس و باتومي
در اين گزارش، سفري به دو شهر از جذاب‌ترين شهرهاي تور گرجستان ، تفليس و باتومي را آغاز مي‌كنيم، جايي كه جذابيت باستاني با جذابيت مدرن شانه به شانه مي‌شوند.

در قلب منطقه محصور شده با رشته كوههاي قفقاز، جواهري به نام گرجستان قرار دارد. اين كشور كوچك با تاريخ غني، مناظر خيره كننده و فرهنگ پر جنب و جوش، به مقصدي  وسوسه انگيز براي مسافران ايراني تبديل شده است. در اين گزارش، سفري به دو شهر از جذاب‌ترين شهرهاي تور گرجستان ، تفليس و باتومي را آغاز مي‌كنيم، جايي كه جذابيت باستاني با جذابيت مدرن شانه به شانه  مي‌شوند.

پارك معجزه باتومي
تور تفريحي در شهر تفليس، پايتخت گرجستان
الف: تفليس - جايي كه تاريخ و مدرنيته همراستا مي شوند

 
تفليس به عنوان پايتخت گرجستان شهري با تضادهاي فاحش است. خيابان‌هاي هزارتوي آن مملو از شگفتي‌هاي معماري است كه تأثيرات تمدن‌هاي مختلف را كه هويت شهر را شكل داده‌اند، آشكار مي‌كند. قلعه ناريكالا يكي از آثاري كه در تور تفليس بازديد مي كنيم بر فراز تپه اي بلند واقع شده است و از ديرباز از شهر محافظت مي كند و مناظري با چشم انداز خيره كننده آن ارائه مي دهد.

شهر قديمي، با خيابان هاي سنگفرش و بالكن هاي رنگارنگ، بازديدكنندگان را به دوران گذشته مي برد. در اينجا رايحه خاچاپوري تازه پخته شده فضا را پر مي كند و رهگذران را وسوسه مي كند تا از غذاهاي سنتي گرجستان لذت ببرند. با گشت و گذاري در بازارهاي پرجنب‌وجوش و صنايع دستي‌، مي‌توانيد گنجينه‌هاي پنهان را كشف كنيد و با ميراث غني شهر آشنا شويد.

اما تفليس در گذشته گير نكرده است. اين شهر با معماري معاصر و صحنه هنري پر جنب و جوش مدرنيته را پذيرفته است. پل صلح، سازه اي نمادين از شيشه و فولاد، بر روي رودخانه متكواري قرار گرفته و بخش هاي قديمي و جديد شهر را به هم متصل مي كند. گالري‌هاي هنري و كافه‌هاي مد روز تفليس، نسل جديدي از ذهن‌هاي خلاق را جذب مي‌كنند و روح زندگي را در خيابان‌هاي آن دميده‌اند.

 


ب: باتومي - مرواريد درياي سياه

باتومي كه در سواحل غربي گرجستان واقع شده است، يك بهشت ساحلي است كه با تركيبي جذاب از دريا، خورشيد و زندگي شبانه پر جنب و جوش بازديدكنندگان را به خود جذب مي كند. خط افق آن با با سازه هاي  بلند آينده نگرانه و شگفتي هاي معماري خيره كننده پر شده است. بلوار باتومي كه در امتداد ساحل امتداد دارد، با برخورد امواج به ساحل، شما به گردشي آرام و دلپذير همراه با صداي روح نواز امواج دعوت مي‌كند.

جذابيت باتومي نه تنها در سواحل بكر بلكه همچنين در صنعت سرگرمي ، ميهمان پذيري و مهمان نوازي پر رونق آن نهفته است. اين شهر داراي كلوپ هايي در كلاس جهاني، هتل هاي مجلل، و زندگي شبانه پر جنب و جوش است كه سرشار از انرژي است. براي كساني هم كه به دنبال استراحت هستند، باغ گياه شناسي باتومي با به نمايش گذاشتن مجموعه گسترده اي از گياهان كمياب و مناظر خيره كننده، بازديدي آرام ارائه مي دهد.

فراتر از نماي بيروني پر زرق و برق شهر، باتومي غرق در تاريخ است. موزه آجارا نمايي كلي در مورد ميراث فرهنگي غني منطقه ارائه مي دهد و آثاري را به نمايش مي گذارد كه گذشته متنوع اين منطقه را برجسته مي كند. علاوه بر اين، مركز تاريخي باتومي با ساختمان‌هاي قرن نوزدهمي كه به خوبي حفظ شده‌اند، بازديدكنندگان را مجذوب خود مي‌كند و به عنوان گواهي بر شكوه معماري آن دوره تاريخي عمل مي‌كند.

 سخن پاياني و پيشنهاد آهوبال

تور تفليس باتومي مقاصدي بي نظير براي گردشگران ايراني هستند. مسافران چه در كوچه‌هاي باريك شهر قديمي تفليس مشغول بازديد باشند و چه در سواحل آفتاب‌گير باتومي، شيفته جذابيت اين كشور مي‌شوند. كنار هم قرار گرفتن سنت هاي باستاني و پيشرفت هاي مدرن، گرجستان را به مقصدي كم نظير تبديل مي كند،از آن جا كه قيمت تور گرجستان ارزان مي باشد ، اين مكان شگفت انگيز براي تورهاي تابستان هم مقصدي ايده آل است. براي كسب اطلاعات بيشتر با همكاران ما در آژانس  آهوبال آريا  به شماره 22797870  تماس حاصل فرماييد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/4/26 ساعت: ۱۷ توسط:ahoobal :